079

1 oktober 2012

Met nog 40 minuten voordat de klok 12 uur 's nachts slaat, kom ik op de blog van bij gebrek aan beter. Zij was vandaag begonnen met een photo challenge om elke dag een foto te maken met een bepaald thema. Ik heb altijd al zoiets willen doen, maar nooit echt geweten hoe ik dat kon aanpakken. En nu heb ik dus een idee! Het lijstje heb ik van being my own hero, en dit wil ik volhouden:


Als je mee wil doen, ben je net zoals ik net iets te laat, maar het kan nog! Sommige zijn trouwens wel echt moeilijk, ik ben benieuwd hoe ik deze klus ga klaren.
Omdat ik geen tijd meer heb, heel erg moe ben en achter mijn laptop zit, maak ik voor de eerste uitdaging een webcam foto. Met mijn katje, als ze mee wil werken. Wil ze niet. Maar ik wil het wel.
.....
Nee, ze wil niet. En door de webcam word ik ook niet charmanter.
Oké. Ik ga vals spelen. Een beetje. Ik gebruik een foto die ik al op mijn blog heb gebruikt, een paar posts geleden, met mijn favoriete roze trui.


Ja, alweer die foto! Maar het is wel een goed zelfportret. Ik ben een enorme koukleum en deze trui zit zo heerlijk. Doe mij in de herfst en winter maar gebreide truien en sloffen, een hete verwarming en een voorraad chocolademelksticks en anijsblokjes.
Mijn ogen zijn het meest sprekende in mijn gezicht en die worden natuurlijk nu erg benadrukt. De hele foto is zo licht, de kleuren passen goed bij elkaar en ik vind 'm leuk. Daarom dacht ik dat ik deze foto wel mocht gebruiken.
Vanaf morgen speel ik eerlijk, deal?
Ik kijk nog wanneer ik alles post, ik denk dat ik sommige foto's analoog ga maken en dan duurt dat iets langer. Je ziet het vanzelf wel!

Trouwens, ik doe niet meer mee aan mijn eigen voordat 21 lijstje. Daar heb ik nog niks aan gedaan en deze uitdaging vind ik 100 keer leuker.




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

4 gedachten:

  1. Wat leuk dat je meedoet! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

    En eigenlijk bepaal je de regels gewoon zelf, behalve één: elke dag een foto maken. Ha, en dan net die regel breek je. Haha, het maakt echt niet uit, hoor. Ieder doet wat hij/zij wilt, hé. Ik vind het gewoon al fijn dat je meedoet!

    Er staan inderdaad moeilijke uitdagingen tussen. Dat zijn dan meestal dingen die ik wel eens wilde proberen, maar waarvoor ik eerder nog geen doel zag om ze voor de lens te halen. Ik wilde het een echte uitdaging maken voor mezelf, dus daarom. Ik hoop maar dat ik het zelf ook haal! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOH Sann! Lees het nupas maar ik denk dat ik hem dan volgende maand ook doe op mijn blog! :D DEAL? ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet! Natuurlijk postte ik het wat laat, dus heel begrijpelijk dat je niet meer in het donker een foto gaat maken. Komt goed, is je opdracht van vandaag geslaagd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wooo dit is zo toevallig! ik ben op 1 oktober een drawing challenge begonnen hihi

    BeantwoordenVerwijderen