086

23 oktober 2012

Foto uitdaging: 8 t/m 14.
Ik doe gewoon alsof ik braaf aan de slag ben geweest met mijn foto's. De titel van dit blogbericht verraadt in ieder geval al niets, behalve als je bedenkt dat het nu 23  oktober is. Hmmm...
Het is ook niet zo verschrikkelijk gegaan de afgelopen tijd, hoor! Ik heb zeker foto's gemaakt, maar niet elke dag.. En later heb ik wat foto's ingehaald.
Dit komt denk ik omdat ik wat minder streng voor mezelf ben geworden, en dat had ik dus niet moeten doen. Na twee weken had ik nog geen foto's laten zien, dat kan toch niet! Ik heb het ook toegestaan om mijn telefoon te gebruiken, al heb ik één foto nog wel over gedaan met mijn camera. En op één dag had ik geen camera bij me, maar heeft een vriendinnetje een foto gemaakt. En die foto gebruik ik. Stiekem ook tegen de regels in.

8. Lange sluitertijd


Locatie: thuis
Camera: Sony a200



9. Groene energie


Locatie: Bergweg
Camera: Sony a200



10. Toerist

Omdat de banaan buiten zijn gebruikelijke milieu is. Deze vond ik echt heel erg moeilijk. Ik vind het resultaat eigenlijk ook maar raar. Ik begrijp het ook als je het niet snapt, don't you worry ;-)


Locatie: Het Kralingse Bos
Camera: Sony a200



11. Beweging


Locatie: Het Kralingse Bos
Camera: Sony a200



12. Vervoer

Mijn lieve oude gele fietsje, kapot. En daar aan zit mijn nieuwe fiets, want de andere fiets die ik had is gejat. En nu heb ik voor mijn verjaardag nog een fiets gehad. VERWARREND.


Locatie: In ons steegje (klinkt vies - is het niet)
Camera: Sony a200



13. Omgeving

Super goeie dag voor deze uitdaging. Ik wist al meteen wat ik wilde fotograferen, alleen jammer dat ik geen camera bij me had. Daarom speel ik vals, omdat mijn vriendinnetje wel de perfecte foto had gemaakt.


Locatie: Maassilo
Camera: Panasonic FS10



14. Hobby

Iets wat jullie ook wel kunnen raden.. smoothies maken! Dat kan ik wel een hobby noemen.


Locatie: Keuken
Camera: Sony a200



Ik ga over een paar dagen, ik denk vrijdag, komen met de foto's van vorige week. En dan ben ik zondag, met de foto's van deze week, weer helemaal bij! En dan is de foto uitdaging alweer bijna afgelopen... wat ben ik toch goed in achterlopen.




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

5 gedachten:

  1. mooi! de ananas, de vogel, je lieve krakende gele fiets. ik wist nog niet dat roosbeef een nieuw album heeft!!!! issie goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die groene energie: dat is ne goeie!
    De banaan,... ja ik snap hem.
    En dan de discotheek: ik ben zo jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik vind ze goe! Ik loop trouwens ook achter.. Wil heel graag een 365-dagen project doen, en da's gelukkig zonder thema's, en denk dat dat véél gemakkelijker is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die groene energie is geweldig. Zo goed gevonden!

    En valsspelen... niemand die u met het vingertje gaat wijzen, hoor. Ik volg ook geen regels. Moet ook nog wel wat inhalen. Heb deze week nog geen enkele foto genomen. Moet er dus nog zeker zes inhalen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SANNEEEE! EINDELIJK EEN BEETJE AAN HET BIJWERKEN HEA hihi ik ben nu bezig aan de afgelopen 3 dagen!
    Ze zijn echt heel leuk geworden schatje, waar je toch altijd de inspiratie vandaan haalt knapkind! Kan niet wachten tot je volgende updates! :D

    BeantwoordenVerwijderen