090

29 oktober 2012

Zoals beloofd: nog een weekje foto's.
Wederom erg leuk om te doen!
Ik ben over sommige foto's erg tevreden.
Twee heb ik met mijn telefoon gemaakt en dat is voor het eerst.
En jammer dat ik het weer niet elke dag heb gedaan, maar deze reeks is nog steeds een nasleep van toen ik achterliep. Hihi.


15. Vogelperspectief

Bij het water heb ik meerkoetjes bespied.


Locatie: Het Kralingse Bos
Camera: Sony a200



16. Hoogtepunt van de dag

Deze dag ging ik met Lucas naar de Efteling en dat was super leuk!
Sinds een paar jaar is daar een nieuwe houten achtbaan, Joris en de Draak.
Ik wist helemaal niet dat deze er nu stond en hij was echt heel erg leuk.
Dus als je in de Efteling bent: erin gaan!
En nog een keer! En nog een keer!



Locatie: De Efteling
Camera: Telefoon HTC Wildfire



17. Rond



Locatie: Thuis
Camera: Sony a200



18. Binnenkijken



Locatie: Stadhuis Den Haag
Camera: Telefoon HTC Wildfire



19. Ritueel

Deze vond ik lastig.
Ik weet niet of ik rituelen heb.
Misschien heb ik er wel heel veel.
Maar ik wist het niet zo goed.
Daarom heb ik voor iets simpels gekozen, iets wat ik elke ochtend doe (en wat veel andere mensen doen): douchen.
Al ben ik niet de persoon op de foto, want ik moest natuurlijk de foto maken :).


Locatie: Douche
Camera: Sony a200



20. Herfst



Locatie: Het Kralingse Bos
Camera: Sony a200



21. Schoenen

Mijn nieuwe winterschoentjes met een heerlijk vachtje.



Locatie: In ons steegje
Camera: Sony a200


Nog twee dagen, en dan is deze uitdaging alweer afgelopen.
Jullie krijgen nog de rest van de foto's te zien, uiteraard!
Vanaf 1 november begin ik met een nieuwe foto uitdaging, hier te bekijken.
Zin om mee te doen?




Volg mij op Facebook, Flickr, Tumblr en Tumblr.

6 gedachten:

  1. lief leuk lief leuk lief leuk lief leuk lief leuk! Ben superbenieuwd naar je nieuwe foto uitdaging, hopelijk kan ik meedoen! :D Je suis very benieuwd naar je fotouitdaging 22 tm 31! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die in de douche vind ik leuk! Tof project ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely blog!
    Check out mine sometime if you want :))

    http://aimerose.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie foto's! Je schoenen zien er echt heerlijk warm uit, helemaal omdat ik nu ijskoude voeten heb haha.

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful photos!

    Maybe you would like to follow each other?
    www.umostyle.com

    BeantwoordenVerwijderen