072

14 september 2012

18 Oktober is het zo ver. Ik word 21. Niet erg belangrijk. Wat ik wel leuk vind, is dat ik een soort eetfestijn wil maken van mijn verjaardag en ik steeds meer hapjes weet die ik kan gaan maken. Ik hou van eten en steeds meer van deze liefde klaar maken. Er is nog een aantal dingen dat ik wil doen voordat ik 21 ben.
1. Een tatoeage nemen. 2. Mijn kledingkast uitruimen. En kleding wegdoen. 3. Lieve Laura in Stockholm brieven/een vet groot dik cadeau sturen. 4. Een pinhole camera maken. 5. Vakantiefoto's laten afdrukken en ze inplakken in een (fair trade) boekje, samen met alle inplakbare souvenirs. 6. Naar de dierentuin in Rotterdam. 7. Een blousje restylen met een bloemenprintje en ontschouderen. (huh? I'll show you, mits ik het gemaakt krijg) 

Ik denk niet dat het gaat lukken, mezelf kennende. En ik kom een beetje op dit lijstje, omdat ik op verschillende blogs (deze, deze en deze (en die laatste blog is echt suuuuuuuuper) before lijstjes heb gevonden. Als ik jarig ben geweest, zal ik een nieuw lijstje opstellen: 21 voordat 22. En ik hoop niet dat ik veel van dit lijstje erin moet gebruiken.. want dan heb ik het niet goed gedaan!

4 gedachten:

  1. He, ik kijk al uit naar je tattoo ;)
    http://mangelmoes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuk idee, ik ben binnenkort ook jarig. Dit brengt me op ideeën!

    www.gowk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :) Succes, en fijn om te zien dat ik je inspireerde. ik ben ook benieuwd naar je tattoo, vind dat alle fijne vriendinnetjes een mega groot dik cadeau in de post verdienen en verheug me al op je 21 before 22 lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaa sannie ik zit allemaal blogposts terug te lezen van je :) leuk joh!
    die pinhole camera maken wil ik ook nog heel graag doen.
    zeker nadat ik deze heb gezien: http://abeautifulmess.typepad.com/my_weblog/2010/04/diy-monday-pinhole-camera-howto-part-2.html
    die link staat nog steeds mooi te wezen in 'mijn favorieten'. one day, one day!

    BeantwoordenVerwijderen