077

27 september 2012

Mijn outfit van deze herfst en winter heb ik gevonden. Mijn favoriete legging met een heerlijke roze trui erboven op. En als ik thuis ben, super chille niet goed matchende pantoffels. Ik noem het: mijn nieuwe lichaam voor op koude dagen.



Het liefst zou ik dit de hele winter dragen. En de herfst ook. En ik draag het nu al lekker vaak. Ik was het wel, mocht je denken 'gatver'. Maar ik was het wel.
Ik hijs me in deze kleren en doe mij dan maar een kop chocolademelk (ik raad je echt van die chocoladelollies aan die je in je warme melk moet doen en dan wordt het chocolademelk. Bij de V&D hebben ze heeeeerlijke) met wat kruidnootjes. Van die kleintjes, die vind ik het lekkerst. SOUNDS GOOD HUH?

Leuk ook dat ik die sticker niet van mijn pantoffel af krijg.
Trui: H&M
Hemdje: H&M
Legging: Hunkemöller
Pantoffels: Hunkemöller

Maar het aller liefst had ik gewoon zo'n vachtje als mijn poezenkind.. Wat ik dan in september aan kan trekken en zes maanden later weer uit.

Dit bericht staat bij het label mode, maar dat moet je maar even met een korrel zout nemen. 

4 gedachten: