067

21 augustus 2012




 


Zoals je kan zien aan de eerste foto was ik in Parijs. Met Lucas. Dat is dus die jongen die een zakje macarons vasthoudt en dat rechterpaar voeten hoort ook bij hem. En die jongen waarmee ik heeeeeeel romantisch sta te zoenen, dat is hij ook :). EN HET WAS HEEL LEUK EN GEZELLIG in Parijs! Op de eerste foto zie je dus de Eiffeltoren. Net op het moment dat de lichtjes gingen knipperen. Iedereen ging klappen. Op de foto daaronder zie je de Sacré-Coeur. Vanaf die basilique kan je de hele stad zien, behalve de Eiffeltoren. Foto 3 zijn bloemetjes in Montmartre. Op de foto daaronder zie je mooi gekleurde macarons, die ik niet zo lekker vond. Ik dacht dat ze heel zoet zouden zijn, maar het viel echt tegen! De foto daarna was de laatste van het eerste rolletje, en het is in een park waar je absoluut heen moet als je naar Parijs gaat: Parc des Buttes Chaumont. Vanaf het hoogste punt daar kan je de Sacré-Coeur zien, en dat uitzicht is te zien op de foto eronder. En die foto daarna, daar zie je ons heerlijk relaxen in het park. De een na laatste foto laat Luc en mij zien, op een pleintje aan de Champs-Élysées. En de laatste foto is onze trouwe tweewieler, op weg naar huis. Wil je nog meer bekijken? Ga dan naar hier :). Doei!

1 gedachten:

  1. Leuke foto's, wat romantisch hihi! Ik hou van Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen