069

29 augustus 2012

Ik post eigenlijk nooit foto's van mijzelf, behalve als ik niet heel herkenbaar maar toch charmant gefotografeerd ben, maar nu is het toch echt tijd om mezelf een beetje bloot te geven. Vandaag heb ik mijn haar laten knippen en zelf gekleurd. Mijn haar was flut en slap, ik had het zes maanden laten groeien omdat ik het weer lang wilde. Maar ik moest mijn hoofd steeds schuin houden, omdat er anders een irritante lange pluk voor mijn ogen hing. Rugpijn als gevolg. Dus ik ging naar de Kinki kapper en ik had er zin in! Na een uurtje was mijn haar weer lekker jongensachtig en kort. Thuis ging ik mijn haar verven. Het was een beetje peper en zout kleur, iets donkerder misschien, en het zou asblond worden. En als ik zeg 'zou worden' denk jij natuurlijk NOOO het werd oranje! En daar leek het eerst ook op toen ik onder de douche vandaan kwam. Maar gelukkig, toen het was opgedroogd, was het gewoon blond! (Met een piepkleine oranje gloed.) Ik ben er echt super blij mee en ik vind kort haar veel beter bij mezelf staan dan lang. Als ik dat zelf mag zeggen.
Dit ben ik dus - en dit is mijn haar nu:

6 gedachten:

  1. oh ziet er echt mooi uit! en dat blond is idd echt goed gelukt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Mooi geknipt en past goed bij je gezicht (ik overweeg soms ook om kort te gaan, maar ik weet niet goed of dat bij mij zou passen...)
    http://mangelmoes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat gaaf. Een tijdje geleden had ik het ook zo kort geknipt. En heb nu precies het zelfde. Laat het ook weer groeien, maar oh wat heb ik nu een verschrikkelijke lengte!

    BeantwoordenVerwijderen