066

11 augustus 2012






Ik wil mijn analoge foto's graag ergens op het internet verzamelen, en ook daarvoor heb ik een Tumblrtje aangemaakt! Het heet La Photographie Analogique en je kan me uiteraard volgen, als je mijn foto's mooi vindt. Daar zal ik meer foto's plaatsen dan op mijn blog. Ik heb sinds kort mijn eigen negatieven scanner en daar ben ik mega blij mee, want ik mocht Laura haar scannertje altijd lenen, maar nu heb ik handig mijn eigen :D. Op de eerste foto zie je een paar prachtige gebouwen op de Grote Markt in Brussel. De tweede foto is een koepel van de Basilique in Brussel te zien. Op de derde foto sta ik op het Begijnhof en fotografeer ik de Église du-Béguinage. Brussel is prachtig! De vierde foto laat een overvol en rokerig Vroesenpark in Rotterdam zien, waar vooral silhouetten van alle mensen zichtbaar zijn, door het felle tegenlicht van de stralende zon. Op de vijfde foto zie je Lucas en mij, klaar om te gaan housen en hakken bij Put Your 90's On in de PIP in Den Haag. Dat was echt een keileuke avond trouwens, ik denk dat ik 15 jaar eerder geboren had moeten worden. Maandag ga ik mijn foto's van Parijs laten ontwikkelen en ik zal ze laten zien, als ze mooi geworden zijn. Ik hoop het! Ik heb in Brussel ook een andere analoge camera gebruikt, maar dat rolletje is nog niet vol en het duurt misschien nog even voordat ik hem volgeschoten heb. Dus dat komt later nog wel :). Fijn weekend!

5 gedachten:

  1. Die vierde foto is echt prachtig! Werkt dat goed zo'n negatieven scanner? Misschien moet ik mij dat ook maar eens aanschaffen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. godver Sann doe eens niet zo leuk en talentvol!!!!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie neeeee prachtige foto's maak je toch <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik laat mijn foto's altijd afdrukken. Dan heb je ze ineens, maar dat is wel nogal duur dus
    ik ben er over aan het nadenken om zo'n negatieven scanner te kopen. Kan je bij kruidvat of hema enkel je negatieven laten ontwikkelen?

    BeantwoordenVerwijderen