068

23 augustus 2012

Brussel, ik had al bijna zin om verhuisplannen te maken. Delirium Café. Mashed avocado op toast. Goji besjes. Analoge fotografie. T-shirts met prints en korte mouwtjes. Zwaluw tattoos en sleeve tattoos. Neusringetje. Schwarzkopf after-sun voor in je haar (dat ruikt heerlijk). Kaasplankjes. Kooprogramma's. Kookblogs. Bloemenlegging. Fruitbiertjes. Montmartre. Parc des Buttes Chaumont. De motor van mijn vriendje. Hertjes. En dat maakt me dus gewoon heel erg BLIJ! En jij? Nieuwe liefdes gevonden afgelopen zomer?

6 gedachten:

  1. fijn die linkjes :) voor al je tumblr met foto's. zoooo mooi en handig om je foto's te bewaren. misschien ook wel een goed idee voor mij hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja brussel! Daar ben ik ook echt verliefd op geworden het voorbije jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (ik wil ook verliefd worden op Brussel :))

    deze zomer werd ik in elk geval verliefd op Praag, op verschillende liedjes van 'De Beste Singer-Songwriter van Nederland', op m'n thuisthuis en heel veel verschillende gekke planten die ik door m'n werk heb ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Montmartre! Het leukste gedeelte van Parijs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de Italie foto's zijn gemaakt met Rachids analoge camera :) zijn eerste rolletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm ik ben ook zo'n fan van avocado op toast! Ik ben deze zomer verliefd geworden op Dakos, een Grieks gerecht (alleen maar eten hihi). Zoek maar op! x

    BeantwoordenVerwijderen