065

30 juli 2012

Daar ben ik weer!
Wow! Meer dan een maand niet geblogd... wat was er aan de hand? Nou, helemaal niks. Ik ben verhuisd en ik denk dat ik daardoor minder wordt geïnspireerd door mijn lieve oude huisgenootje Laura om te gaan bloggen. Gelukkig gaat zij wel steevast door en kan ik haar blog wel bekijken. Maar ik bedacht me dat ik weer genoeg materiaal heb om met jullie te delen en ik de blogs die ik volg ook wel een beetje mis! Vandaar. Hoi, ik ben er weer.

2 gedachten:

  1. Jee, ze is er weer! Maar.. waar blijven de posts? ;) Mis ze een beetje! Geniet van je zomer. :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sanne lieve sanne, mijn beste en leukste huisgenootje van de wereld. oe ik vind het zo leuk dat ik je inspireer om te bloggen. ik word er een beetje verlegen van. weet je waar ik me op verheug? op alle andere leuke dingen die we nog gaan doen samen! ik ga je zo missen. maar daar wil ik nog even niet aan denken. ik kom er net achter dat ik heel veel dingen samen met jou heb ontdekt en dat maakt me blij. wil je me beloven om heel veel te posten op je mooie leuke blog? misschien mis ik je dan een heel klein beetje minder als ik in stockholm ben. klapzoen

    BeantwoordenVerwijderen