058

15 mei 2012


"about the human body as a decomposing corpse – the art of a rotting cadaver." Gaaaaaaaaaaaaaf! Echt een tof filmpje. Ik maak wel gelijk dikke reclame voor dat spulletje, wat me wel echt handig lijkt trouwens. Als ik een tattoo zou hebben. Ik ben echt wel een groot fan van tattoos en zal binnenkort, denk ik, mijn eerste nemen. Alleen de plek is nog een issue.. Ik zet overal op mijn lichaam strepen met een watervaste fineliner om te kijken hoe het staat, haha! Wat ik ga nemen is de tekst 'aimer et être aimé' (al duizend keer gecheckt of het juist gespeld is), wat iets betekent als 'to love and to be loved' (dus om gelijk je vraag te beantwoorden: nee, ik ga geen doodskop laten tatoeëren op mijn hoofd :D. Dat gaat me ííííéééts te ver..). Het heeft absoluut een betekenis en daarom vind ik het fijn om dit op mijn lichaam te gaan dragen. Ik heb al een tijdje geleden een ontwerp gemaakt, de zin zal helemaal aan elkaar geschreven zijn. Maar ik ga nog wat meer schetsjes maken! Ik word er helemaal enthousiast van, haha, dus ik ga dat maar nu gelijk doen. Wat vinden jullie van tattoos? Heb je er één, of plannen om er één te nemen? Of vind je het he-le-maal niks? Laat het me weten!

9 gedachten:

  1. SUPER tof filmpje!
    Ik wil ook heeeeeel graag een tattoo. Ben druk met het ontwerpen ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook ik ook ik ook! Hoop geschreven in een hartje en kruisje. Alleen nog geen goed ontwerp helaas! D:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig filmpje ja, had het ook al een paar keer gezien! En ik wil ook wel een tattoo (meerdere) maar 1. geen geld voor, 2. wachten tot ik huis ben 3. welke zal de eerste zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT een vet filmpje! Ik volg hem al een tijdje maar dit had ik nog niet gezien!
    Ik hou eigenlijk best van tattoos maar of ik er zelf een zou nemen weet ik niet .. Het is zo voor altijd!

    http://flodown.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwww wat een super gave blog is dit!!
    ik ben je nieuwste volgster, volg je mij terug??
    liefsXX
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan doe ik het weer even zo! Hihi bedankt voor je reactie! Wat voor een tattoo wil je? Ik ben denk ik gewoon te bang, want ik vind het wel vet. Plus iedereen hier is er fel op tegen. Nog maar even goed over nadenken dus. Zullen we elkaar volgen? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohja dat staat ook in je post! Best vet vind ik dat. Ik vind zo op je bovenarm en dan onder je spierbal mooi, als je snapt wat ik bedoel haha. Onderarm is ook cool alleen dan zien mensen het sneller, maar het is net of je dat wil of niet! Bedankt voor het terugvolgen trouwens :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk filmpje, ik houd wel van tatoeages maar zou ze zelf nooit nemen want het is zo voor altijd.
    Je hebt echt een leuke blog zeg, misschien kunnen we elkaar volgen?
    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enorme tatoeage fan, heb er nog geen maar daar gaat als ik 18 word zeker verandering in komen. Heb honderden ideeën. Dat filmpje is echt ontzettend fascinerend

    BeantwoordenVerwijderen