057

12 mei 2012

Ik ben helemaal KAPOT, want ik heb vandaag gewerkt. Wat ik wel meer zal gaan doen de komende tijd. Heuj! In twee dagen heb ik een rolletje volgeschoten om te kijken hoe de analoge camera werkt die ik van papa heb geleend/gekregen (hij heeft toch een digitale, dus waarom zou hij zo'n old fashioned camera nog terug willen? (die digitale leen ik trouwens ook, ha ha ha en ik zou 'm stiekem ook wel willen hebben. Ik probeer m'n paps om te kopen met leren tasjes, pindarotsjes en rode wijn, but I don't think that I will succeed)). Het was echt een uitprobeersel, ik heb niet echt mijn best gedaan, want ik had geen idee hoe dat ding werkte! We hadden 'm ook open gemaakt en we waren bang dat alle foto's daardoor overbelicht raakten. Maar nee, er zat een net nieuw rolletje in en mijn foto's zijn gelukt! Mijn lieve huisgenootje heeft een mega handige negatievenscanner en zo kon ik dus heel snel mijn gemaakte foto's bekijken. Ik ben er echt blij mee en wilde gister gelijk een nieuw rolletje erin doen. Maar dat lukte Lucas en mij niet en nu is het rolletje zo terug geschoten alsof hij denkt klaar te zijn voor ontwikkeling. Ik wacht wel tot iemand mij helpt die er verstand van heeft. Camera:
Een paar foto's:
Guusje / Laura / Guusje / Pizza / Guusje

5 gedachten: