055

7 mei 2012

Als het goed is moet ik ergens op de gastenlijst staan dan
wat is dit voor taal en waar komen ze vandaan?
het is negen uur
het is heet als de hel
de band is wel goed en het bier is wel
en ik wil ook wel klappen maar ik weet niet hoe het moet
want dat gaat best wel lastig
met een glas in je hand
gaat alles over de rand

Dit zijn de foto's van SCUMMIE, ze zijn verbazingwekkend leuk geworden en er lijkt zelfs te zijn gelet op compositie, lichtval en of er niet per ongeluk bier over het cameraatje heen werd gegooid. Te zien zijn mijn broertje Jeroen, vriendinnetjes Renée en Laura, Nino en random personen die het leuk vinden om hun bovenlip aan één kant omhoog te trekken. Dat kan ik ook, hoor.

3 gedachten:

  1. elke keer dat ik naar die foto kijk waar willem op staat moet ik echt lachen.
    het gezicht dat tie daar trekt is zijn zogeheten 'gymschoenen gezicht'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool die foto's. Zo leuk als je er even op moet wachten en maar hopen dat ze zijn gelukt. Die tekst is mooi zeg, Spinvis. :) Ik kende dit liedje nog niet.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (ik reageer maar eventjes op deze manier) ik zeg jaaaaa ik wil heel graag met jouw naar zoetermeer, dr. martens zoeken. eerst maar beter worden!

    BeantwoordenVerwijderen