059

21 mei 2012

35.
Ooit wil ik wel trouwen. En het liefst natuurlijk met mijn vriendje. Toepasselijk om hier vandaag over te bloggen, want over precies een maand zijn we wel 3 jaar samen! WOW! En niet dat ik echt bezig ben met trouwen.. helemaal niet eigenlijk. Ik weet niet eens of ik het wel leuk ga vinden. Vast wel. Als het zo boeiend is. Maar ik kwam hier op, omdat ik op een website was gekomen van een meisje/vrouw (weet ik niet) die super mooie trouwfoto's maakt. Dus zij mag wel bij mij komen fotograferen, als het er ooit van komt.
Deze foto's vind ik het mooist, van wat ik heb gezien. Ik vind het echt heel knap! Want ze legt van die momentjes vast, en daarbij heeft ze ook nog nagedacht over alles.. het licht, de compositie, de kleuren. Het zijn ontzettend spontane foto's. Echt heel mooi! Om een betere impressie te krijgen van hoe en wat zij fotografeert, zou ik haar website bekijken! Een aanrader ;).

1 gedachten: