050

15 april 2012

Er is nog zo veel dat ik wil zien. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik het ook allemaal nu moet doen, binnenkort, zo snel mogelijk. Ik heb er zin in.

Dit was in Avignon, 2010, met Lucas.

Ik wil naar Parijs, ik wil naar Italië, ik wil naar Indonesië, ik wil naar Londen, ik wil naar Antwerpen, ik wil naar Berlijn, ik wil naar Praag, ik wil naar Toscane, ik wil naar Zuid-Italië, ik wil meer van de wereld zien.


Ik heb een prachtige grote wereldkaart boven mijn bed hangen. Daarop kan ik zien hoe mega groot de wereld is en dat ik nog maar op zo'n klein deel ben geweest. Er is nog zo veel om te zien! Overal is het anders en op veel plekken onbekend. De weerkaatsing in de kaart is niet zo mooi, maar zo is het wel duidelijk hoe groot hij is. Ik ben zo blij met deze kaart!


wanderlust (n): a strong desire or urge to discover and explore the world.

6 gedachten:

  1. sanne, ik mis mijn blog ook!
    ik vind die van jou fijn om te leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is leuk dat je dat fijn vindt :D! Ik ook om die van jou te lezen, ben elke dag weer benieuwd of er iets nieuws op staat.. Maar ga eerst maar alles afkrijgen wat je af moet krijgen (en dan zou je voor de ontspanning tussendoor bijvoorbeeld kunnen bloggen hihihihihi)

      Verwijderen
  2. Ik heb ook de reiskriebels te pakken! Was het maar snel vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Hannelore! Ik heb al twee keer geprobeerd om te reageren op jouw blog, die ik echt heel tof vind, maar het lukt me niet volgens mij :(. Ik probeer het later nog eens want er staat echt gave dingen op!

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een praaachtige kaart. Echt supermooi. Ik heb zelf een klein bescheiden wereldkaartje, deze slaat echt alles. <3

    Ik wil ook nog zoveel bezoeken, ik hoop dat je je lijstje kunt waarmaken. :)

    Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah, dankje! Ik ben er ook zo ontzettend blij mee :D in een post van 25 kan je zien hoe ik aan de kaart kom. Wat zijn de plekken waar jij graag naar toe wil? En ik hoop deze zomervakantie er een paar te bezoeken hihi. Liefs!

      Verwijderen