043

12 april 2012

In mijn pyjamabroek, omdat mijn spijkerbroek was natgeregend, ben ik tussen de buien door (het begint namelijk nu alweer te regenen... bah!) foto's gaan maken van de regenplassen. De weerkaatsingen hierin zijn zo ontzettend helder en mooi... alsof de wereld omgedraaid is en ik zo in een gat kan stappen en naar de wolken toe zal vallen.


Daarna ben ik nog naar buiten gerend om met m'n wegwerpcamera foto's te maken van de weerkaatsing en mijn gezellige bloemetjes in het raamkozijn. Ik had mijn kamer nog nooit zo bekeken vanaf de buitenkant.

Ik moet zeggen, hoe vaker ik m'n foto's bekijk, hoe gaver ik ze vind.

6 gedachten:

  1. ik wil ook mijn pyjama broek aan :) mooie foto's joh

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heerlijk in m'n pyjama broek. M'n spijkerbroek zal ondertussen wel droog en warm zijn

      Verwijderen
  2. Dat is mooi zeg! Net alsof er gaten in de grond zitten naar een andere wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Die oude lantaarnpaal maakt het hele plaatje af! Ik vind je foto's echt tof!

    Ik ga je volgen!

    X. Simone Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen