046

13 april 2012

Nog negen te gaan. Nog negen keer draaien en negen keer klikken. Hij is in Engeland geweest, op een boot, maar ook in de straten van Rotterdam. Hij heeft mijn kamer bekeken en goed ook. Maar hoe hij het heeft bekeken, dat weet ik nog niet.
Vandaag heb ik er een gezellig lente ontbijtje met mijn vriendje mee vast gelegd. De zon scheen, de vogeltjes floten, al kan deze wegwerpcamera dat helaas niet vastleggen. Maar het was gezellig vanochtend en ik wil graag nu mijn foto's bekijken. Maar ik moet nog negen foto's maken. Waarvan? Dat weet ik nog niet. Hij staat maar te wachten op de schouw om mee genomen te worden. Misschien moet ik er iets stoers mee proberen. Achter op de motor en dan een foto maken. Ja! Dat ga ik proberen. Als ik dat durf.
Het is leuk dat ik nog niet weet hoe deze foto's eruit komen te zien. Misschien waren sommigen te donker, sommigen te licht. Leuk om mee te spelen, denk ik zo. Al hoop ik stiekem wel dat een aantal foto's goed gelukt is, want die zouden wel eens heel schattig kunnen zijn.

Oude foto's van feestjes en vakanties, als men op zijn gelukkigst is:



Sanne en Renée / Sanne en Laura / Spons / Lucas en Sanne

2 gedachten:

  1. leuk geschreven :) wat dacht je van onze meisjeswijn avondje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wijn zit in mijn hoofd. en ik had dit gereageerd: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA goed idee! daar gaan we foto's van maken :-)!

      Verwijderen