047

14 april 2012

Mijn ogen prikken een beetje en ik gaap wat aan om mezelf wakker te houden. Snel tanden poetsen, omkleden, rolgordijnen dicht. Meisjeswijn terug in de koelkast, er is nog maar een klein beetje over. Misschien is dat ook wel de reden waarom ik zo moe ben.

De negen overgebleven 'draaien & klikken' zijn gedraaid en geklikt. Het waren er stiekem maar zeven, en ik heb het stoere gedaan wat ik vanochtend had bedacht in Lente ontbijtje. Ik heb namelijk foto's gemaakt toen ik achterop de motor bij Lucas zat. Ja oké, twee bij een stoplicht. Maar ook één terwijl we crosten door de straten van Rotterdam! Leuk! De vierde is genomen van het liefste katje Guusje en de laatste drie van Laura en mijn meisjeswijn en liklollie avondje, inclusief grappige Franse film en warme popcorn. Ik ga maandag de foto's laten ontwikkelen en in gezonde spanning afwachten.

Het was een goeie en fijne dag met mijn liefje en met Laura en ik ben helemaal kapot. Ik ga echt slapen nu. Doei, slaap lekker!

2 gedachten:

  1. Wat leuk jouw berichtje laatst. :)

    Ben benieuwd naar je foto's. Zijn ze tof geworden? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! :)
    Ik weet het helaas nog niet :(. Ik heb ze vandaag naar de Hema gebracht en vrijdag zijn ze klaar. En dan zal ik de allerleukste nog die dag op mijn blog zetten! Ik ben echt heeeeel erg benieuwd haha!

    BeantwoordenVerwijderen