038

10 april 2012

Het afgelopen weekend ben ik voor het eerst naar Engeland geweest. Met de familie van m'n vriend gingen we naar Newcastle Upon Tyne voor een dagje. We hebben daar over een markt gestruind en ik heb wat mooie en lekkere Engelse souvenirs gekocht!

Als eerste kocht ik fudge, bij een kraampje met wel 20 soorten. Typische lekkernij, zei m'n schoonzus. Ik heb 5 stukjes gekocht, voor m'n ouders, broertje, zusje en mezelf. In de smaken Caramel, Strawberry Cheesecake en Chocolat.



Daarnaast heb ik nog een leren portemonneetje gekocht bij een meneer die heel veel verkocht aan leren portemonneetjes, mobielhoesjes etc. 'Allemaal zelf gemaakt' kon hij in het Nederlands tegen ons zeggen. Ik heb het mooiste portemonneetje gekocht die er was, uiteraard, niet alleen om de kleuren, maar ook omdat dit het enige portemonneetje was dat aan één kant uit suède bestond en aan de andere kant uit mooi donkerbruin leer.




Mooi hè? Ik ben er zo blij mee!

5 gedachten:

  1. Ooh wat tof dat portemonneetje! Leuk dat het zelfgemaakt is. En ik wilde even zeggen dat ik jouw header zo mooi vind. :)

    Liefs,
    Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, dankjewel Rowan :). Ja, die meneer had er echt heel veel gemaakt! En hij was ook echt niet duur voor echt leer, 2,50 pond.
      Liefs!

      Verwijderen
  2. wat mooi en ik krijg zin in koekjes nu ^^haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, hele zoete koekjes misschien, want die fudge is echt keizoet!

      Verwijderen