052

21 april 2012

34.
Blij blij blij! Ik heb mijn foto's eindelijk. Eerst was ik teleurgesteld, want ik miste er een paar. De foto's van Laura en mijn meisjeswijn en liklollie avond zijn niet ontwikkeld en staan ook niet op de negatieven, en dat terwijl we er zo schattig op stonden. Ook twee foto's met mijn vriendje mis ik, al heb ik daar wel de negatieven van. Ze waren gewoon te donker! Hier mijn mooiste aanwinsten.
Bloemen / Schatje! 21 april betekent 34 maanden verkering / Newcastle Upon Tyne / Omgekeerde wereld / Bloemen

7 gedachten:

  1. ah heel leuk! vooral die eerste !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah lucas is zo schattig daar haha jammer dat onze foto's niet zijn ontwikkeld! we moeten maar snel weer een meisjeswijn en liklolly avondje houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja onwijs schattig he! Het is mijn favoriete foto hihi, uiteraard. Doen we over ja! Want ik vond het heel gezellig vorige keer :)

      Verwijderen
  3. Fijne foto's, en die met je vriend ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt! En wat een leuke blog heb je ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi de foto van je vriendje vind ik heel lief. De laatste twee heel, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen