031

26 maart 2012

Ik zou een boete voor geluidsoverlast moeten krijgen voor het gepiep van mijn gele Rotterdamse fietsje. Hij wiebelt, hij kraakt en hij piept prachtige liedjes. Als ik over straat fiets, bezorg ik mensen die me tegemoet komen fietsen of langs de weg staan een glimlach/uitlach om mijn fiets. En ik moet daar op mijn beurt ook weer om lachen, omdat ik precies weet wat er zo grappig is. Zo hard piept ie.

2 gedachten:

  1. Haha, mijn remmen piepen ook kei hard. Zo hard dat iedereen altijd denkt dat ik altijd alles dicht moet gooien, terwijl ik maar lichtjes aan het remmen ben :). Maar het zorgt er wel voor dat mensen sneller aan de kant gaan, haha :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Herkenbaar dus ;). Dat mensen sneller aan de kant gaan door het verschrikkelijke geluid van je remmen is wel mooi meegenomen inderdaad! Helaas is dat alleen het enige voordeel van een geluidmakende fiets..

      Verwijderen