025

22 februari 2012

Over een tijdje ga ik verhuizen, en dan ga ik bij een heel lief vriendinnetje wonen. Samen delen we dan een verdieping, allebei hebben we een eigen kamer. Ik heb er heel veel zin in!
We zijn allebei al erg op zoek naar mooie meubeltjes en dingetjes om onze kamers op te fleuren. Mijn grote inspiratie website is vooral Pinterest. Ik zal een paar voorbeeldjes van lieve mooie accessoires laten zien die ik daar heb gevonden. En deze voorbeeldjes zijn ook daadwerkelijk haalbaar voor op mijn kamertje. Sommigen kan ik zelf maken, anderen zijn denk ik wel te vinden in een tweedehands winkeltje of op de markt.


1. DIY. Een lamp gemaakt van mooie zelfuitgekozen stevige stoffen. 2. Een plant in een oude emmer oid. 3. DIY. Boekenplankjes, gemaakt van boeken die ik wel kan halen bij De Slegte. 4. DIY. Super lieve houtjes met vogeltjes erop van verschillende stukjes papier. Lief! 5. DIY. Hartjes gemaakt van landkaarten. Dit wil ik heel graag maken. En de stukjes landkaart die ik uitknip, dat zijn dan de steden waar ik al eens met mijn vriendje ben geweest. Dan kan ik hartjes gaan sparen! 6. Leuke kleine gekleurde kastjes op een simpele manier op elkaar gestapeld. Ik vind het er leuk uit zien! 7. Ik kan misschien een bed van mijn schoonzus overnemen, en daar wil ik dan heeeeeel graag dit soort lampjes omheen doen. Dat vind ik echt gezellig. 8. Oud hout met een lieve boodschap of schildering. 9. Fotolijstjes. Ik heb ontzettend veel foto's en die wil ik graag aan de muur hangen. Ik hou heel erg van symmetrie en vind het mooi als de lijstjes allemaal gelijke ruimtes tussen zich hebben. En dat hebben deze lijstjes ook best wel.

Heb je nog leuke tips voor meer inspiratie? Vertel het me!

1 gedachten:

  1. leuke post! ik moet ook maar inspiratie gaan op doen voor mijn nieuwe kamertje..

    BeantwoordenVerwijderen