027

27 februari 2012

Een paar dagen geleden ging ik inspiratie op doen voor mijn ets. Ik kwam uit na een tijdje zoeken uit bij tattoos van diertjes en de natuur, vooral bloemen en takken. De ets die ik ga maken, lijkt op de bovenste foto. Door het zoeken naar tattoos, ben ik verder gaan kijken. Ik ben de mooiste tattoos tegengekomen. Vooral vogeltjes en bloemen spreken mij aan.













Als je mijn 'collectie' wil zien, kijk dan op mijn Pinterest pagina.

7 gedachten:

  1. Heel mooi allemaal! Moest het nu niet 'voor altijd' zijn zou ik er zeker één laten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe meer ik er juist mee bezig ben, hoe liever (en sneller!) ik er één wil!

      Verwijderen
  2. Nee geen tattoo nemen!!! (en als het dan zo nodig moet haha doe het dan op een plekje waar ik het nooit te zien krijg, anders zwaait er wat)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Maar dat wordt moeilijk, als ik straks één kamer naast je woon. hihi grapje, wees niet bang! Voorlopig nog niet, ik wil geen impuls tattoo!

      Verwijderen
  3. Hele mooie tatoo's!
    Ik zou ze allemaal wel willen!
    Die takken en veertjes en vogels.. echt geweldig!
    Ik ben zelf ook wel heel erg blij met mijn veertje op mijn pols.. alleen vind ik hem niet helemaal perfect dus dat is wel een beetje jammer maargoed! het is wel echt iets waar je goed over na moet denken als je het gaat zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar hij is erg mooi geworden toch :D? Ik zal er zeker goed over na denken! Maar zoiets heeft een beetje twee kanten vind ik. Aan de ene kant wil ik heeeel goed erover na hebben gedacht en het voor altijd mooi vinden, maar aan de andere kant: waarom zo voorzichtig? Het is toch mijn lichaam? Ik leef toch maar één keer ;)? Dilemma hahaha! Wil jij graag nog meer tattoos?

      Verwijderen