017

23 januari 2012

Sinds vandaag hebben wij een super lief leuk nieuw huisgenootje. Haar naam is Guusje, ze is bijna 1 jaar oud en heeft wit haar. Ze houdt ervan om geaaid te worden en doet haar behoefte op een zogenaamde kattenbak.

Ze is zo lief! Wij, mijn vriend en ik (en gelijk dit studentenhuis), hebben haar gekregen van een meisje uit mijn klas. We kregen niet alleen dit snoezige katje, maar ook al haar spulletjes: kattenbak, luxe mand, voederbakjes, eten, speeltjes.. Wow!!
Ik ben zo blij! Ik ben helemaal gelukkig met dit liefje!

Toen ze hier net was, sprong ze gelijk uit haar reistas en ging ze onze kamer verkennen. Ze snifte overal aan en ze leek snel op haar gemak! Ze heeft al gegeten en gedronken en nu ligt ze heerlijk te slapen op ons bed. Als we erbij gaan liggen om haar te aaien, laat ze merken dat ze dat heel fijn vindt. Ze begint te spinnen en rolt om. Schattig! Ze loopt nog wel een beetje sukkelig door het huis, maar dat vind ik wel aandoenlijk.

Hier wat foto's van deze beauty.

Ik ben zo blij! Dankjewel lieve Cirsten! We zullen heeeeel goed voor haar zorgen :-)!

Truste!

4 gedachten:

  1. Ze ziet er echt geweldig uit sann! Lijkt me een geweldig poesje om in huis te hebben. Ben heel benieuwd hoe ze in real life is maar ze klinkt echt als een geweldig poesje! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze is zo snoezig! Kom je snel langs om haar te komen knuffelen? xxxxxx

      Verwijderen