009

6 januari 2012

Hi there!
Ik heb al lange tijd niks gepost.. Kerst is geweest, wat echt heerlijk was! Kerstavond zit ik traditiegetrouw bij de ouders van Lucas. We gaan dan cadeautjes uitpakken en ontbijten in de nacht. Ik hou eigenlijk helemaal niet van tradities. Maar stiekem is het toch altijd wel heel gezellig!
Ik heb prachtige leren handschoenen gekregen, een zwarte maillot en het boekje learn something every day. Lucas heeft een HDMI kabel gekregen, zodat we weer lekker films kunnen kijken vanaf de pc op zijn tv scherm!
Eerste kerstdag vierden Luc en ik bij mijn ouders, in Zoetermeer. Mijn oom, tante en oma waren daar ook.

















Foto 2: Het heerlijke desert - Foto 3: Mijn knappe vriendje! - Foto 4: Mijn zusje Floortje, die beauty aan de linkerkant, en ik.

Tweede kerstdag ging mijn hele familie naar die van mijn vriend. Voor het eerst dat onze ouders samen kerst vieren, en het was ontzettend gezellig! Eliza, mijn schoonzusje, had de heerlijkste chocoladetoetjes gemaakt.

Oud & Nieuw heb ik gevierd met mijn vriendje, zijn zus Eliza en zijn broer Antony in Delft. Eliza heeft ons helemaal in de watten gelegd en we hebben het zo leuk gehad! Ze hebben nog wild staan dansen bij één van de vreugdevuren. Een nacht om niet te vergeten. Of nog beter: feestdagen om absoluut niet te vergeten. Bedankt lieve allemaal!

0gedachten:

Een reactie posten