008

15 december 2011

Maandagmiddag had ik een gemiste oproep van mijn vader. Toen ik zijn sms las die hij daarna had gestuurd, begon ik te springen van opwinding. Hij had stiekem geregeld dat we dinsdagavond met z'n allen (dat zijn mijn moeder, vader, Jeroen (broertje), Floortje (zusje), Lucas (mijn vriend) en ik) naar Shabu Shabu gaan, een heerlijk Japans restaurant. Ik ben echt gek op sushi en kan daar intens van genieten. Dat heb ik nou eenmaal met eten! Daar word ik echt gelukkig van.

Hij had het achter mijn moeders rug om geregeld, omdat papa en mama op dinsdag 25 jaar 'verkering' hadden. Ze zijn wel getrouwd, maar deze datum is toch specialer.

Nu is het wel zo dat mama alles door heeft, en altijd alles regelt. Het is Jeroen en Floortje dan ook niet gelukt om haar van het koken af te houden, maar gelukkig heeft ze m'n zusje niet gedwongen om het te eten! Anders was haar hele eetlust al verpest! Ik zelf heb ook zo min mogelijk gegeten die dag, en toen we in het restaurant zaten was ik al misselijk van de trek.

We hebben alles besteld wat we lekker vonden. Soms kwamen er dingen op tafel, waarvan we niet wisten wat het was, of van wie het was! Het was echt een heerlijke avond en super gezellig. Samen met Jeroen, Floortje en Lucas heb ik nog een cadeautje gekocht voor papa en mama, namelijk een cadeaubox. Daarmee kunnen ze met z'n twee gaan lunchen, ergens in Nederland. Dat was een verrassing en daar waren ze erg blij mee.



0gedachten:

Een reactie posten